Afgelopen donderdag 21 maart hebben wij weer een Smart Bite sessie mogen organiseren. Deze geslaagde middag stond in het teken van efficiënter communiceren en samenwerken. Onder begeleiding van onze eigen voice specialist Tim Smit gaven wij uitleg over de mogelijkheden van videobellen, online vergaderen en chatten met behulp van I AM totaalcommunicatie. Met I AM kun je vanuit één interface de beschikbaarheid van je collega’s controleren en communiceren zoals jij dat wilt. Jij kiest zelf de vorm van communicatie, of dit nu chat, bellen of videobellen is. Met I AM ben je altijd, overal en via elk apparaat bereikbaar.
Daarnaast lieten wij de aanwezigen kennis maken met computer-telefonie koppeling en CRM/ERP integratie. Zo is het mogelijk om telefoonverkeer via je computer te laten verlopen. Met de click-to-dial functie zet je eenvoudig een telefoongesprek op en door middel van CRM/ERP integratie zie je direct wie er belt. Middels een pop-up met klantenkaart zie je met één muisklik direct alle relevante info van de bellende klant. Dat noemen wij nou efficiënt communiceren!
Iedereen heeft andere behoeftes als het gaat om hoe jij en je organisatie bereikbaar willen zijn. Laten we samen op zoek gaan naar een oplossing die past bij jouw organisatie.