scroll

Servicedesk

Hoe kunnen wij je verder helpen?

Servicedesk

Alleen ga je sneller, samen kom je verder. Daarom staat onze servicedesk ’s ochtends vanaf 07.30 uur al voor je klaar. Om je vragen te beantwoorden, om je problemen op te lossen of om nóg meer slimme oplossingen aan te reiken.

Support op afstand

Onze servicedesk medewerkers kunnen op afstand met je meekijken om het probleem op te lossen. Klik op de onderstaande afbeelding om de Teamviewer software die dit mogelijk maakt te installeren.

Heb je een technische vraag?

Neem dan direct contact op met de servicedesk. Onze collega’s zijn op werkdagen bereikbaar vanaf 07.30 tot 17.30 op:

 

Telefoon: 0541 – 745 115

E-mail: servicedesk@contict.nl

Ben je benieuwd of er een storing is?

Bekijk onze statuspagina voor de actuele storingen en/of werkzaamheden

Wil je een incident of storing melden?

Na het inloggen op servicedesk.contict.nl kun je direct jouw melding aan ons doorgeven of de status van een doorgegeven melding bekijken.

 

Installatie portal software

Klik hier voor portal software (Windows 32bits)
Klik hier voor portal software (Windows 64bits)

We helpen je graag verder

Heb je een vraag of probleem? Neem dan hiernaast contact met ons op.

Jan Cremers

Servicedesk

Adviesgesprek aanvragen

Laat hieronder je gegevens achter. We nemen spoedig contact met je op.

Heb jij interesse in een training op maat?

Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te overleggen.