scroll

Servicedesk

Hoe kunnen wij je verder helpen?

Servicedesk

Alleen ga je sneller, samen kom je verder. Daarom staat onze servicedesk ’s ochtends vanaf 7.30 uur al voor je klaar. Om je vragen te beantwoorden, om je problemen op te lossen of om nóg meer slimme oplossingen aan te reiken.

Support op afstand

Onze servicedesk medewerkers kunnen op afstand met je meekijken om het probleem op te lossen.
Klik op één van de onderstaande besturingssystemen om de Teamviewer software die dit mogelijk maakt te installeren.

Windows Mac

Heb je een technische vraag?

Neem dan direct contact op met de servicedesk. Onze collega’s zijn op werkdagen bereikbaar vanaf 7.30 tot 17.30 op:

Telefoon: 0541 – 745 115

E-mail: servicedesk@contict.nl

Ben je benieuwd of er een storing is?

Bekijk onze statuspagina voor de actuele storingen en/of werkzaamheden

Wil je een incident of storing melden?

Na inloggen op servicedesk.contict.nl kun je direct jouw melding aan ons doorgeven of de status van een doorgegeven melding bekijken.

Installatie portal software:

  • Klik hier voor portal software (Windows 32bits)
  • Klik hier voor portal software (Windows 64bits)

Maak een afspraak

Benieuwd naar wat Het Slimme Werken voor jou kan betekenen? Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie of een inspiratiesessie in Het Slimme Werken Center.

 

Jan Cremers

Jan Cremers

Servicedesk