Servicedesk

Hoe kunnen wij je verder helpen?

Servicedesk

Heb je een technische vraag of storing? We staan graag voor je klaar. Via onze servicedesk helpen we je snel weer op weg. Tijdens werkdagen helpen we je graag verder per telefoon of e-mail, net wat jij prettiger vindt.

Geef je melding door via Mijn Contict

Wil je een incident of storing aan ons doorgeven? Dan biedt ons servicedesk portaal, waarin alle vragen en problemen worden geregistreerd – de uitkomst! Via www.servicedesk.contict.nl kun je direct inloggen, melding aan ons doorgeven of de status van een melding inzien.

Direct contact met de servicedesk

De servicedesk is van maandag t/m vrijdag van 07:30 tot 17:30 uur te bereiken via:

Telefoon: 0541 – 745 115

E-mail:     servicedesk@contict.nl

Support op afstand

Onze servicedesk medewerkers kunnen op afstand met je meekijken of het probleem op te lossen.
Klik op één van de onderstaande besturingssystemen om de Teamviewer software die dit mogelijk maakt te installeren.

 

Windows Mac


Installatie portal software:

  • Klik hier voor portal software (Windows 32bits)
  • Klik hier voor portal software (Windows 64bits)

Maak een afspraak

Benieuwd naar wat Het Slimme Werken voor jou kan betekenen? Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie of een inspiratiesessie in Het Slimme Werken Center.

 

Gerben Roering

Gerben Roering

Servicedesk