Servicedesk

Hoe kunnen wij je verder helpen?

Servicedesk
scroll

Heb je een technische vraag of storing? We staan graag voor je klaar. Via onze servicedesk helpen we je snel weer op weg. Tijdens werkdagen helpen we je graag verder per telefoon of e-mail, net wat jij prettiger vindt.

Statuspagina omtrent storingen en werkzaamheden

Om helder te communiceren over werkzaamheden en storingen die bij Contict en/of onze leveranciers gaande zijn houden wij een statuspagina bij. De statuspagina is bovenin het menu van onze website te vinden of is hier te bekijken.

Geef je melding door via het servicedesk portaal

Wil je een incident of storing aan ons doorgeven? Dan biedt ons servicedesk portaal, waarin alle vragen en problemen worden geregistreerd – de uitkomst! Via www.servicedesk.contict.nl kun je direct inloggen, melding aan ons doorgeven of de status van een melding inzien.

Direct contact met de servicedesk

De servicedesk is van maandag t/m vrijdag van 07:30 tot 17:30 uur te bereiken via:

Telefoon: 0541 – 745 115

E-mail:     servicedesk@contict.nl

Support op afstand

Onze servicedesk medewerkers kunnen op afstand met je meekijken om het probleem op te lossen.
Klik op één van de onderstaande besturingssystemen om de Teamviewer software die dit mogelijk maakt te installeren.

 

Windows Mac


Installatie portal software:

  • Klik hier voor portal software (Windows 32bits)
  • Klik hier voor portal software (Windows 64bits)

Maak een afspraak

Benieuwd naar wat Het Slimme Werken voor jou kan betekenen? Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie of een inspiratiesessie in Het Slimme Werken Center.

 

Jan Cremers

Jan Cremers

Servicedesk