Met Unity Receptie optimaliseer je het contact met je klanten. De software is speciaal ontworpen voor receptiemedewerkers, hierdoor houd je zelfs bij de meeste hectische situaties het overzicht en de controle.
Unity Receptie heeft slimme functionaliteiten om inkomende gesprekken gemakkelijk te beheren. Dankzij de dynamische contactenlijst kun je direct zien wie bereikbaar is. Je hebt zicht op alle inkomende en actieve gesprekken en kunt met één muisbeweging een gesprek met of zonder ruggespraak doorschakelen. Wil je het klantcontact echt efficiënt laten verlopen? Maak dan ook gebruik van de vele mogelijkheden om slim te communiceren waaronder de integratie met Outlook en gespreksnotities.
Met het Unity Contact Center zorg je ervoor dat jouw organisatie altijd goed bereikbaar is. Alle communicatiestromen waaronder telefonie, e-mail, web chat en what’s app worden slim geïntegreerd binnen één dashboard. Hierdoor kunnen je relaties je altijd bereiken om een manier die het beste bij ze past én houd jij het overzicht in de drukte. Communiceer efficiënter dan ooit.
Met het Unity Contact Center beschik je over een krachtige totaaloplossing die ervoor zorgt dat je meer kunt doen in minder tijd. Je hebt alles in één overzicht en kunt sneller de inkomende gesprekken en berichten afronden. Bovendien kun je met de zogeheten supervisor rol een belangrijk gesprek, e-mails of web chats direct toewijzen aan een beschikbare agent of collega.
Je kan altijd slimmer werken dan je op dit moment doet. Maar hoe? Laten we samen op zoek gaan naar een oplossing die past bij jouw organisatie.