Maak je gebruik van onze telefonie oplossing en werkt jouw organisatie met aangepaste openingstijden rondom de feestdagen? Vergeet dan niet om je telefonische bereikbaarheid te laten wijzigen in de telefooncentrale. Zo weet je zeker dat jouw relaties niet voor een ‘dichte deur’ komen te staan! Je kunt hierbij, indien gewenst, ook gebruik maken van een aangepast voicemail bericht.
Wij willen je vriendelijk vragen wijzigingen graag vóór 24 december 16:30 uur door te geven via onze servicedesk. Voor klanten met HIT+ support worden hiervoor geen kosten in rekening gebracht. Bij het doorgeven van een wijziging ontvangen wij graag de volgende informatie van je:
Wil jij graag een aangepaste voicemailboodschap voor jouw organisatie? Vanzelfsprekend kunnen wij dit voor je regelen! Je kunt deze boodschap eenvoudig inspreken via ons directe nummer 0541-745199. Indien je wijzigingen doorgeeft vóór 18 december dan kan je er zeker van zijn dat we dit nog op tijd kunnen realiseren. Tussen kerst en oud & nieuw staat onze servicedesk voor je klaar vanaf 08:30 tot 17:00 uur. Graag wensen we jou en je collega’s alvast prettige feestdagen toe!