Een leergierige en servicegerichte technische collega
Dit ga je doen als Servicedesk Medewerker
Met jouw dienstverlenende instelling ga je onze klanten ondersteunen binnen ons brede dienstenpakket. Je bent het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en je ondersteunt hun dagelijks bij alle voorkomende ICT-vraagstukken. Klanten sta je professioneel te woord en je zorgt voor een correcte registratie en afhandeling van vragen en incidenten. Je werkt nauw samen met collega’s van de tweede lijn voor complexere ICT vraagstukken. Klanten als FC Twente, Heisterkamp en de ZorgZaak kunnen met jouw hulp optimaal gebruik maken van hun ICT-oplossingen.
Dit zegt onze collega Koen over de functie servicedesk medewerker
Dit vind je leuk om te doen
"Contict is een hechte organisatie waar ik uitstekend kan werken. De servicedesk functie is een aanrader als je opzoek bent naar het verlenen van afwisselende en klantgerichte service en je daarnaast de mogelijkheid zoekt om door te groeien."
Koen van BeersServicedesk medewerker 
- Eerstelijns meldingen oplossen (remote en incidenteel op locatie)
- Installeren en/of configureren van accounts en apparaten binnen de klantomgeving
- Meldingen registreren en opvolgen in ons ITSM pakket
- Het functioneren van onze diensten monitoren
- Tweedelijns collega's ondersteunen bij complexere ICT vraagstukken
- Meedenken om onze processen verder te optimaliseren

