scroll

Servicedesk medewerker

Servicedesk medewerker

Servicedesk medewerker

Werken binnen een technische omgeving? Jouw kennis van ICT diensten als cloud, telefonie en netwerken verder uitbreiden? In deze supportfunctie heb je veel afwisseling, verschillende klantcontacten en krijg je te maken met uitdagende ICT vraagstukken van klanten en eindgebruikers. 

 

Kom jij ons team versterken?

Stel jezelf voor en laat je sollictatie achter!

Een leergierige en servicegerichte technische collega

Dit ga je doen als servicedesk medewerker

Met jouw dienstverlenende instelling ga je onze klanten ondersteunen binnen ons brede dienstenpakket. Je bent het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en je ondersteunt hun dagelijks bij alle voorkomende ICT-vraagstukken. Klanten sta je professioneel te woord en je zorgt voor een correcte registratie en afhandeling van vragen en incidenten. Je werkt nauw samen met collega’s van de tweede lijn voor complexere ICT vraagstukken. Klanten als Brookhuis, Twepa en FC Twente kunnen met jouw hulp optimaal gebruik maken van hun ICT-oplossingen. 

Dit zegt onze collega Koen over de functie servicedesk medewerker

Dit vind je leuk om te doen

Dit breng je mee als servicedesk medewerker

Kennis

Ervaring

Persoonlijkheid

Dit krijg je van ons

Dit zijn wij

Contict is dé leverancier van ‘Het Slimme Werken’. Met meer dan 35 professionals is het ons gezamenlijk doel om slimme en complexe ICT-oplossingen voor elke gebruiker eenvoudig en duidelijk toepasbaar te maken. Want Het Slimme Werken doen we met elkaar, altijd! Het is veel meer dan alleen techniek. We creëren samen met onze klanten de ideale werkdag, die er voor iedereen anders uitziet. Het is dat wat jij nodig hebt om het maximale uit jezelf, je collega’s en je werk te halen. Enkele klanten waarvoor wij werken zijn bijvoorbeeld FC Twente, Oad, Brookhuis, Bleckmann. Maar ook grote zorginstellingen zoals zorggroep Manna.


Contict is een groeiend en dynamisch bedrijf met een informele werksfeer en waar veel leermogelijkheden geboden worden. Jij komt te werken op de afdeling Operations/Techniek, waarbij je op de servicedesk werkt met circa 5 collega’s, waaronder een coördinator servicedesk. De servicedesk werkt nauw samen met collega’s van de 2e lijn voor complexere technische uitdagingen.

Van deze vacature jouw nieuwe baan maken?

Raak je enthousiast van deze functie? Solliciteer dan direct met je CV en een korte motivatie. Wil je eerst meer weten? Kijk dan op www.contict.nl of neem direct contact op met Bastiaan Wiltvank (Manager Operations) via tel 0541 – 745 125 of mail: b.wiltvank@contict.nl. Wil je meer weten over de wervingsprocedure?, klik dan hier.


Een korte businesscase kan deel uitmaken van de procedure.

 
 
 
thumbnail-Contict.png

Eerst een kop koffie drinken met ons? Kijk daarna zelf of je wilt solliciteren.

Nog niet op zoek naar een nieuwe baan? Maar spreekt Contict en een van onze vacatures je toch aan? Dat snappen we helemaal!

 

Komt eerst vrijblijvend een kop koffie drinken en leer onze organisatie en de mensen kennen. Laat hiernaast je gegevens achter, dan nemen we snel contact met je op. De koffie staat klaar!

 

 

Met vriendelijke groet,

Het Contict team.

Adviesgesprek aanvragen

Laat hieronder je gegevens achter. We nemen spoedig contact met je op.

Heb jij interesse in een training op maat?

Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te overleggen.