Jij bent het eerste én belangrijkste aanspreekpunt.
Als Medior/Senior Servicedesk Engineer bij Contict ben jij degene die het verschil maakt op het moment dat een klant ons nodig heeft. Jij bent het eerste contact, de vraagbaak, de oplossingsdenker. Niet alleen voor snelle oplossingen, maar ook als adviseur die verder kijkt dan het probleem van vandaag.
De Servicedesk is bij Contict geen ‘doorgeefluik’, maar is onderdeel van het fundament van onze klantrelaties. Daarom zoeken we een engineer die niet alleen sterk is in techniek, maar ook in communicatie, samenwerking en het bouwen van vertrouwen.
Kom jij ons team versterken?
Je begint met het doornemen van openstaande en urgente meldingen. Je beantwoordt vragen van klanten en adviseert over bijvoorbeeld wijziging verzoeken, nieuwe apparaten of complexe netwerkproblemen.
Tussendoor denk je mee met een klant die overweegt om naar een nieuwe Cloudomgeving te migreren. Je schakelt makkelijk tussen korte oplossingen en adviesvragen die net wat meer verdieping vragen.
Samen met je collega’s overleg je regelmatig: waar kunnen we efficiënter werken, waar kunnen we de klant nog beter ondersteunen?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten via telefoon, mail en ons ticketsysteem
Je analyseert binnengekomen meldingen, stelt de juiste vragen en lost incidenten zoveel mogelijk zelfstandig op
Je ondersteunt bij het inrichten, beheren en optimaliseren van Microsoft 365, Azure en netwerkomgevingen
Je pakt 1e en 2e lijns incidenten en wijzigingen zelfstandig op óf schakelt met collega’s
Je denkt actief mee over verbeteringen in klantomgevingen
Je monitort systemen, signaleert waar risico’s of verbeterkansen liggen en onderneemt actie wanneer nodig
Solliciteer direct via het bovenstaande formulier of neem contact op met Bastiaan Wiltvank (Manager Operations) via 0541 – 745 125 of b.wiltvank@contict.nl.
Een korte businesscase kan deel uitmaken van de procedure.
Al meer dan vijftien jaar is Contict de slimme ICT-partner voor onze klanten. Bij Contict werken gepassioneerde ICT-experts met een gemeenschappelijk doel: klanten helpen hun organisaties te optimaliseren met behulp van slimme ICT-oplossingen. Samen bundelen we onze kennis en ervaring om de beste oplossingen te vinden voor onze klanten. Of het nu gaat om het stroomlijnen van bedrijfsprocessen, het verbeteren van de cybersecurity, of het implementeren van cloudoplossingen, wij hebben de expertise in huis om onze klanten vooruit te helpen. Wist je bovendien dat sinds 2022 Contict onderdeel is van Enreach? Hiermee bundelen we onze kennis en expertise en kunnen we nog meer voor onze klanten betekenen.
Solliciteer direct via het bovenstaande formulier of neem contact op met Bastiaan Wiltvank (Manager Operations) via 0541 – 745 125 of b.wiltvank@contict.nl.
Een korte businesscase kan deel uitmaken van de procedure.
Bereikbaar van 08:30 – 17:00 uur
Tel: 0541 – 745 100
E-mail: info@contict.nl
Zwollestraat 1
7571 EP Oldenzaal
Postbus 87
7570 AB Oldenzaal
Plan een vrijblijvend adviesgesprek in.