Unity Receptie.
Een softwareoplossing ontworpen om de communicatie en efficiëntie van receptiemedewerkers te optimaliseren.
Optimaal communiceren met Unity Receptie.
Met Unity Receptie optimaliseer je het contact met je klanten. De software is speciaal ontworpen voor receptiemedewerkers, hierdoor houd je zelfs bij de meeste hectische situaties het overzicht en de controle.
Unity Receptie heeft slimme functionaliteiten om inkomende gesprekken gemakkelijk te beheren. Dankzij de dynamische contactenlijst kun je direct zien wie bereikbaar is. Je hebt zicht op alle inkomende en actieve gesprekken en kunt met één muisbeweging een gesprek met of zonder ruggespraak doorschakelen. Wil je het klantcontact echt efficiënt laten verlopen? Maak dan ook gebruik van de vele mogelijkheden om slim te communiceren waaronder de integratie met Outlook en gespreksnotities.
De voordelen van Unity Receptie.
Efficiënt gespreksbeheer.
Unity Receptie maakt het mogelijk om inkomende gesprekken snel en eenvoudig te beheren. Met één muisklik kunnen gesprekken worden doorgeschakeld, met of zonder ruggespraak.
Dynamische contactenlijst.
Dankzij de dynamische contactenlijst kunnen receptiemedewerkers direct zien wie beschikbaar is, wat de reactietijd aanzienlijk verkort.
Integratie met Outlook.
Unity Receptie integreert naadloos met Outlook, waardoor gespreksnotities en klantinformatie gemakkelijk kunnen worden bijgehouden.
Kies voor de optimale klantbeleving met Unity Contact Center.
Met het Unity Contact Center zorg je ervoor dat jouw organisatie altijd goed bereikbaar is. Alle communicatiestromen waaronder telefonie, e-mail, web chat en what’s app worden slim geïntegreerd binnen één dashboard. Hierdoor kunnen je relaties je altijd bereiken om een manier die het beste bij ze past én houd jij het overzicht in de drukte. Communiceer efficiënter dan ooit.
Met het Unity Contact Center beschik je over een krachtige totaaloplossing die ervoor zorgt dat je meer kunt doen in minder tijd. Je hebt alles in één overzicht en kunt sneller de inkomende gesprekken en berichten afronden. Bovendien kun je met de zogeheten supervisor rol een belangrijk gesprek, e-mails of web chats direct toewijzen aan een beschikbare agent of collega.
De belangrijkste functies van Unity Receptie.
- Met Unity heb je altijd overzicht en controle. Zelfs in de meest hectische situaties biedt Unity Receptie een duidelijk overzicht van alle inkomende en actieve gesprekken;
- De software van Unity Receptie ondersteunt diverse communicatiestromen, waaronder telefonie, e-mail, webchat en WhatsApp en alles is geïntegreerd binnen één dashboard;
- Met de supervisor rol kun je belangrijke gesprekken, e-mails of webchats direct toewijzen aan beschikbare collega’s.
Onze klanten.
Wij zijn trots op de samenwerking met een breed scala aan organisaties. Bekijk enkele van onze succesverhalen en ontdek hoe wij andere organisaties hebben geholpen om hun connectiviteitsdoelen te bereiken.