scroll

Servicedesk

Hoe kunnen wij je verder helpen?

Servicedesk

Alleen ga je sneller, samen kom je verder. Daarom staat onze servicedesk ’s ochtends vanaf 07.30 uur al voor je klaar. Om je vragen te beantwoorden, om je problemen op te lossen of om nóg meer slimme oplossingen aan te reiken.

Support op afstand

Onze servicedesk medewerkers kunnen op afstand met je meekijken om het probleem op te lossen. Klik op de onderstaande afbeelding om de Teamviewer software die dit mogelijk maakt te installeren.

Heb je een technische vraag?

Neem dan direct contact op met de servicedesk. Onze collega’s zijn op werkdagen bereikbaar vanaf 07.30 tot 17.30 op:

Telefoon: 0541 – 745 115

E-mail: servicedesk@contict.nl

Wil je een incident of storing melden?

Na het inloggen op servicedesk.contict.nl kun je direct jouw melding aan ons doorgeven of de status van een doorgegeven melding bekijken.

 

VPN software

Klik hier voor portal software (Windows 32bits)
Klik hier voor portal software (Windows 64bits)

Klik hier voor de Connect tunnel software

We helpen je graag verder

Heb je een vraag of probleem? Neem dan hiernaast contact met ons op.

Jan Cremers

Servicedesk

Eerst een kop koffie drinken of een open sollicitatie? Laat je gegevens hier achter.

Nog niet op zoek naar een nieuwe baan? Maar spreekt Contict of een van onze vacatures je aan? Dat snappen we helemaal!


Komt eerst vrijblijvend een kop koffie drinken en leer onze organisatie en de mensen kennen. Laat hiernaast je gegevens achter, dan nemen we snel contact met je op. De koffie staat voor je klaar.


Met vriendelijke groet,


Michelle (HR adviseur)

Adviesgesprek aanvragen

Laat hieronder je gegevens achter. We nemen spoedig contact met je op.

Heb jij interesse in een training op maat?

Vul hieronder je gegevens in en we nemen binnen 24 uur contact met je op om te overleggen.